Zdena Popovska; Reality

Váš Realitní Makléř

Tohle je asi nejčastější otázka na nás realitní makléře. Jak se změní trh po ukončení omezení způsobených Covid-19? Jak se budou vyvíjet ceny nemovitostí do budoucna? I když by si to převážná většina kupujících přála (přáli by si snížení kupních cen), ceny se zatím nijak nezměnily. Je ale pravdou, že nám Covid-19 dává zabrat. Jak […]

Číst dál

Jednoduchý návod, jak si vybrat správnou realitní kancelář a v pohodě prodat svou nemovitost na jižní Moravě. Rozhodujete se, které realitní kanceláři svěříte prodej své nemovitosti? Chcete hned na první pokus vybrat tu nejlepší, která se bude prodeji Vaší nemovitosti opravdu věnovat, využije moderní prodejní nástroje a prodá Vaši nemovitost rychle a za co nejvyšší […]

Číst dál

Pokud řešíte otázku bydlení, níže najdete seznam opatření, kterými se je dobré řídit. Jak už z pohledu prodávajícího/pronajímatele nebo kupujícího/nájemce. Bydlení je totiž jedna ze základních lidských potřeb. Zásadní doporučení je odložit nákup na dobu po ukončení aktuálních omezení. Ale pokud Vám skončila nájemní smlouva, nebo jste prodali svou nemovitost a potřebujete koupit jinou, dodržujte […]

Číst dál

Situace začíná být kritická. Zaměstnavatelé se postupně zbavují zaměstnanců, kterým končí smlouvy nebo jsou ve zkušební době. OSVČ trpí nedostatkem zákazníků. Obavy o příjmy se stále zvyšují. Spousta z Vás řeší, jak zaplatí splátku další měsíc. Proto Česká bankovní asociace doporučila bankám, aby umožnily odklad splátek u hypotečních a spotřebitelských úvěrů. Odklad splátek je možný […]

Číst dál

Stejně jako fotografie je u inzerce důležitý i text inzerce. Při psaní inzerátu je nezbytné se vžít do situace kupujícího a v textu zdůraznit informace, které jsou pro jeho rozhodování mnohdy zásadní, např. vzdálenost nemovitosti od: zdravotnického zařízení, mateřské či základní školy, nákupních příležitosti, může to být i zastávka městské hromadné dopravy, autobusového, nebovlakového nádraží. A je dobré myslet také na […]

Číst dál

Je asi zbytečné říkat to, co každý ví, že obal prodává. Proč je tedy neprostá většina fotografií nabízených nemovitostí na internetu tak nekvalitních? Vaši nemovitost, která stojí několik milionů nelze nafotit špatným mobilním telefonem, nebo snad ano? Nejzásadnějším inzertním médiem v současnosti jsou inzertní portály. Realitní kanceláře navíc využívají přímé oslovení klientů, kteří poptávají obdobné nemovitosti. […]

Číst dál